مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اختلال کم توجهی,دانلود مباني نظري شخيص ADHD,مبانی نظری اختلال بيش فعالي , نقص توجه ADHD,مباني نظري درمان ADHD,فصل دوم پايان نامه ارشد ADHD,پيشينه نظري انواع نوروفيدبک,پيشينه پژوهش اختلال بيش فعالي ,نقص توجه

بهترین فایل قابل دانلود در موردمبانی نظری اختلال بيش فعالي – نقص توجه ADHD (فصل دوم پایان نامه) را مشاهده می کنید می توانید در صورت تمایل نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
مبانی نظری اختلال بيش فعالي – نقص توجه ADHD (فصل دوم پایان نامه)

مبانی-نظری-اختلال-بيش-فعالي-–-نقص-توجه-adhd-(فصل-دوم-پایان-نامه)

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال بيش فعالي – نقص توجه ADHD (فصل دوم) در 65 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

قسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:

پيشينه نظري پژوهش
اختلال کم توجهي – بيش فعالي1 ، الگوي کاهش توجه پايدار ويا بيش فعالي ورفتارهاي تکانشي2 است که شديدتر وشايع تر از آن است که معمولا' در کودکان و نوجوانان با سطح رشد مشابه ديده ميشوند .درگذشته تصور ميشد که بيش فعالي علامت مختل کننده اصلي دراين اختلال است ،اما امروز ه عموم صاحبنظران معتقدند که بيش فعالي اغلب ثانويه به ضعف کنترل تکانه است . امروزه در براي مطرح کردن  تشخيص بايد برخي از علايم بيش فعالي از سن 7 سالگي ظاهر شوند ، هرچند در بسياري از کودکان ADHD در سن بالاي 7 سالگي تشخيص داده مي شود.يعني زماني که رفتارهاي آنها سبب بروز مشکلاتي در مدرسه وساير مکانهاشده است . براي تائيد تشخيص ADHD ، تخريب ناشي از بي توجهي و با بيش فعالي / تکانشگري بايستي دست کم در دوزمينه و موقعيت قابل مشاهده بوده ودرکارکرداجتماعي ، تحصيلي ، يا فعاليتهاي خارج درسي متناسب با رشد کودک تداخل کند ( کاپلان و سادوک ، 2007 ) .

اين اختلال سالها در منابع علمي با انواعي از اصطلاحات توصيف شده است. در اوايل سال 1900 کودکان تکانشگر مهار گسيخته وبيش فعال ( که بسياري از آنان دچار آسيب هاي عصبي ناشي از آنسفاليت  بودند ) تحت عنوان سندرم بيش فعالي طبقه بندي ميشدند .  شايع ترين علائم اين بيماري بي توجهي ، حواس پرتي ، تحرک وفعاليت فيزيکي زياد وانجام اعمال ورفتار بدون فکر وانديشه ميباشد (آرنز.ام. رايدر، 2009 ).
اين اختلال سالها در منابع علمي با انواعي از اصطلاحات توصيف شده است. در اوايل سال 1900 کودکان تکانشگر مهار گسيخته وبيش فعال ( که بسياري از آنان دچار آسيب هاي عصبي ناشي از آنسفاليت  بودند ) تحت عنوان سندرم بيش فعالي طبقه بندي ميشدند .  شايع ترين علائم اين بيماري بي توجهي ، حواس پرتي ، تحرک وفعاليت فيزيکي زياد وانجام اعمال ورفتار بدون فکر وانديشه ميباشد (آرنز.ام. رايدر، 2009 ).
اختلال رشدي فراخناي توجه ، تکانشري و يا بيش فعالي و نيز رفتارهاي قاعده مند است که در آن اين کمبودها به طور قابل ملاحظه اي نامتناسب با سن عقلي کودک است شروع آن دردوران کودکي است نشانه ها به طور قابل ملاحظه اي نافذ و موقعيتي هستند معمولا در طول زمان مزمن يا پايدارند ونتيجه مستقيم تاخيرشديد زبان، ناشنوايي ،نابينايي، اوتيسم يا روان پريشي دوران کودکي نيستند ( باراباس .ا & باراباس .ام2 ،1996 ).
در گذشته تصور ميشد بيش فعالي علامت مختل کننده اصلي در اين اختلال است اما ا مروز عموم صاحبنظران معتقدند که پيش فعالي اغلب ضعف  ثانويه کنترل تکانه  است . در ملاک تشخيصي ADHD پيش فعالي وتکانشگري يک بعد مشترک را شامل ميشوند . در حال حاضر تشخيص ADHD  مبتني برنظر اجمالي صاحبنظران است که معتقدند سه نوع قابل مشاهده اختلال يعني بي توجه ، پيش فعال ، و تکانشي يا مرکب همگي تظاهر يک  اختلالند ( باراباس .ا & باراباس .ام ،1996 ) .
در گذشته تصور ميشد بيش فعالي علامت مختل کننده اصلي در اين اختلال است اما امروز عموم صاحبنظران معتقدند که پيش فعالي اغلب ضعف  ثانويه کنترل تکانه  است . در ملاک تشخيصي ADHD پيش فعالي وتکانشگري يک بعد مشترک را شامل ميشوند .
______________________________
1..Attention deficit Hyper Acctivity Disorder 2.Impulsivity Behaviour 3.ADHD-IA      2. .ADHD – III    3. ADHD-C



فهرست مطالب مبانی نظری اختلال بيش فعالي – نقص توجه ADHD (فصل دوم پایان نامه) به صورت زیر می باشد:
پيشينه نظري تحقيق                            
ملاک تشخيص ADHD                             
سبب شناسي ADHD                              
مرورتحقيقات توسط لوبار                            
عوامل نوروآناتومي و عملکرد نوروفيزيولوژيک در ADHD               
ژنتيک                                        
عوامل مربوط به پيش از تولد                            
علائم رواني – اجتماعي                                
علل اکتسابي اختلال بيش فعالي –نقص توجه                       
سير وپيش آگهي ADHD                                       
سير تکامل                                   
مهمترين اختلالاتي که با ADHD همراهه                              
درمان ADHD                                   
درمانهاي دارويي                               
جديدترين درمان : نوروفيدبک                           
منشاء سيگنالهاي مغزي                             
کارکردهاي امواج مغزي                                
پرتکل هاي درماني با استفاده از نوروفيدبک                        
انواع نوروفيدبک                                
ارزيابي هاي يک کاناله ودو کاناله                           
تعاريف ونقائص عملکردهاي اجرايي                           
توجه  و تمرکز
مقدمه                                        
تغيير ميزان توجه                                   
ساختار حافظه                                    
انواع حافظه                                    
خزانه حسي                                    
خزانه پژواکي                                   
حافظه نهاني ديداري                                
کاتب دروني                                    
حافظه فوري ( کوتاه مدت )                           
حافظه بلند مدت                                  
حافظه معنايي                                   
حافظه رويدادي                                   
ا ثر تاخر در يادآوري                               
پيشينه تجربي تحقيق                            
تحقيقات خارجي                                   
تحقيقات داخلي                                  
منابع فارسی
منابع لاتین


جهت داشتن پروپزوال مناسب با مبانی نظری اختلال بيش فعالي – نقص توجه ADHD با ما تماس بگیرید.

 پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه نگین فایل  ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اختلال کم توجهی دانلود مباني نظري شخيص ADHD مبانی نظری اختلال بيش فعالي نقص توجه ADHD مباني نظري درمان ADHD فصل دوم پايان نامه ارشد ADHD پيشينه نظري انواع نوروفيدبک پيشينه پژوهش اختلال بيش فعالي نقص توجه

مطالب مرتبط

مبانی نظری اختلال بيش فعالي – نقص توجه ADHD (فصل دوم پایان نامه)


ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم رهبری معنوی (فصل دوم پایان نامه)

پاسخ تشریحی سوالات فصول (1.2.4.7.11) اصول تهیه و تنظیم و کنترل بودجه ویراست دوم

مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله با استرس و اختلالات اضطرابی (فصل دوم پایان نامه)

مطالعات و رساله معماري طراحی موزه عصر تاريخ

فیلم آموزش کامل درس چهارم عربی پایه هشتم - عنوان: التّجربة الجدیدة (تجربه جدید)

بررسی نقش دوستی های قبل از ازدواج در رضایت مندی زناشویی

مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و تعاریف و نظریات رضایت از زندگی (فصل 2)

مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف سازگاری و انواع آن (فصل 2)

دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی شرکت فناوری اطلاعات

پروژه پاورپوینت تحقیق در عملیات